K I I A S

Dagens fråga

Kategori: Allmänt

Hej kära läsare! Dagens fråga lyder: VART BOR NI? :D Jag vill veta var i Sveariket mina läsare bor, kommentera nedan! Den som bor närmast mig vinner en gåva! :*







Kontakta mig!

Kategori: Allmänt

OM DU REPRESENTERAR ETT FÖRETAG ELLER PR-BYRÅ OCH VILL SKICKA PRODUKTPROVER TILL BLOGGEN ELLER VILL HA NÅGON FORM AV SAMARBETE, ELLER BARA ÄR EN NYFIKEN BLOGGLÄSARE SÅ BER JAG DIG KONTAKTA MIG VIA [email protected] :)



Inlägg

Kategori: Allmänt

*Blogggäst* Kia är utomlands.
 
Eftersom många har tjallat till Louise att jag kopierat hennes inlägg vill jag därför länka till hennes blogg..Hoppas du har fått nya läsare nu Lollo :* 
 
 
 

BLOGGDESIGN SÖKES

Kategori: Allmänt

EN LITEN NOTIS HÄR. JAG SÖKER NÅGON SOM KAN GÖRA BLOGGDESIGN ÅT MIG! DEN SKA VARA TJEJIG, LJUSROSA, GLITTRIG OCH FAB! KLARAR DU AV DET? KOMMENTERA NEDAN!
 

ripped jeanz

Kategori: Allmänt

Hej på er, allt bra med er? Med mig är det super! Fast något som inte alls är super, är att skolan börjar imorgon igen. Men tycker det varit fruktansvärt skönt med lov ett tag iallafalll!
 
Tänkte nu visa något som jag har blivit helt galet kär i, hihi. Det är så kallade "ripped jeans".  Och waaahhh det är så sjukt snyggt med smala, tighta ripped jeans. Älskar det verkligen! Fast det ska absolut inte vara fööör mycket liksom "ripped", utan bara lite. Men vad säger ni, snyggt eller inte? ↓
 

UTOMLANDS!

Kategori: Allmänt

Hej kära bloggläsare! Jag ville bara säga att min uppdatering på bloggen kommer att vara väldigt dålig eftersom jag ska åka till Turkiet. Kommer att vara där och jobba i cirka 4-6 veckor, kanske hinner blogga då&då men ifall jag inte gör det vet ni varför! Kramiz