BLOGGDESIGN SÖKES

EN LITEN NOTIS HÄR. JAG SÖKER NÅGON SOM KAN GÖRA BLOGGDESIGN ÅT MIG! DEN SKA VARA TJEJIG, LJUSROSA, GLITTRIG OCH FAB! KLARAR DU AV DET? KOMMENTERA NEDAN!
 


» Tilde R

Jag skulle kunna tänka mig att göra en design! :) Skicka iväg ett mail om du skulle vara intresserad!

» Theastyle

He

» Theastyle

(Mitt meddelande ovanför skickades lite för fort haha)
I alla fall, jag kan fixa en design till dig. Har designat väldigt länge och vet vad jag sysslar med och går även ett design inriktat program i skolan. Hör av dig till mailen om du är intresserad :) ([email protected])

» linn'

Hej.
Precis som personenen över mig går även jag ett inriktad linje på gymnasiet med design, hjälper gärna till med en ny design om du vill det, mejl: [email protected], kram' <3

» Li

Jag kan göra :) Du kan se min design och även min portfolio (http://liella.blogg.se/portfolio) där jag har postat designer, dock har jag utvecklats och blivit bättre och kan göra mer avancerade designer :) Hör gärna av dig som du är intresserad!

» Maja

Jag gör designer för ett billigt pris, mera information hittar du på min sida http://majakuoppala.blogg.se/portfolio/ :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: