ripped jeanz

Hej på er, allt bra med er? Med mig är det super! Fast något som inte alls är super, är att skolan börjar imorgon igen. Men tycker det varit fruktansvärt skönt med lov ett tag iallafalll!
 
Tänkte nu visa något som jag har blivit helt galet kär i, hihi. Det är så kallade "ripped jeans".  Och waaahhh det är så sjukt snyggt med smala, tighta ripped jeans. Älskar det verkligen! Fast det ska absolut inte vara fööör mycket liksom "ripped", utan bara lite. Men vad säger ni, snyggt eller inte? ↓
 


» Louise

Hej. Har fått flera kommentarer på min blogg om att jag skulle kolla in på din blogg för att dom har märkt att du tagit mina bilder, eller rent ut sagt kopierat mina inlägg! Såg det nu också. Det är jättegulligt att du tycker om mina inlägg & mina bilder, men det är respektlöst att inte skriva att du har tagit dom från min blogg. Det är MINA bilder & MINA inlägg. Framöver vill jag mer än gärna att du skulle kunna skriva att bilderna är från MIN blogg osv. Tack på förhand! Kram!

» Emma

Sjukt snygga jeans!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: