FAVVOSKAL

 
Jag är en sån som byter skal typ nästan hela tiden, haha. OM jag verkligen inte hittat ett meeeega snyggt skal som jag bestämmer mig för att ha länge.  Men här uppe på bilden ser ni fyra av mina favoritskal som jag använder mest! Alla är köpta i thailand för drygt 10 - 15 kr :) Älskar dom! I allafall. Tidigare idag var jag iväg på fotbollsträning. Så jäkla skönt att röra på sig! Dock så har det hänt något med min fot, så jag kan inte riktigt gå helt rakt på den, men det fixar sig nog snart! Nu ska jag trampa till köket och fixa något att käka såhär på kvällen. Är jättehungrig! Haha, ni får ha en jättefin kväll!


» ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Snygga :D

» Junitjej

Kul att kunna variera sig! Så fina skal!

» rememberthiis.blogg.se

Fina :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: